انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سرخط خبرها

سه شهر استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار گرفتند (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۵۰۲۳
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
سه شهر استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار گرفتند (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱)
 رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کویید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سه شهر کاشمر، کوهسرخ و نیشابور در استان خراسان رضوی در شرایط قرمز قرار گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد پهلوان کاشی با بیان اینکه مراجعه بیماران بستری و سرپایی در استان روندی سینوسی دارد خاطر نشان کرد: بر اساس این گزارش در حال حاضر ۴ شهر بردسکن، فیروزه، قوچان و کلات در وضعیت نارنجی و به جز بینالود که در شرابط آبی قرار دارد سایر شهر‌های استان نیز دارای رنگ زرد کرونایی هستند.

وی گفت: در حال حاضر ۳۲۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه از کل بستری‌شدگان کرونایی در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی، ۹۶ نفر از آنان بدحال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه این بیمارستان‌ها تحت درمان و مراقبت قرار دارند اظهار کرد: مراجعه زود هنگام به مراکز درمانی سطح بندی شده، نقش موثری در پیشگیری از بروز بدحالی و خطرات ناشی از بیماری دارد.

وی بیان کرد: ۲۴۱ نفر از کل بیماران کرونایی بستری در خراسان رضوی مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که این دانشگاه علاوه بر کلان شهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر استان را زیر پوشش دارد.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: طی یک روز گذشته ۱۴۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند که سهم بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۱۰۹ نفر بود.

دکتر پهلوان با بیان اینکه همچنین در یک روز گذشته ۶۴۶ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به صورت سرپایی به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب و مراکز اورژانس بیمارستان‌ها به صورت سرپایی مراجعه و خدمات دریافت کردند تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و تکمیل واکسیناسیون از مهمترین راهکار‌های پیشگیری از کرونا به شمار می‌رود.

سه شهر استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار گرفتند (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱)

منبع: وبدا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->