دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

سه شهر استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار گرفتند (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۵۰۲۳
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
سه شهر استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار گرفتند (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱)
 رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کویید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سه شهر کاشمر، کوهسرخ و نیشابور در استان خراسان رضوی در شرایط قرمز قرار گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد پهلوان کاشی با بیان اینکه مراجعه بیماران بستری و سرپایی در استان روندی سینوسی دارد خاطر نشان کرد: بر اساس این گزارش در حال حاضر ۴ شهر بردسکن، فیروزه، قوچان و کلات در وضعیت نارنجی و به جز بینالود که در شرابط آبی قرار دارد سایر شهر‌های استان نیز دارای رنگ زرد کرونایی هستند.

وی گفت: در حال حاضر ۳۲۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه از کل بستری‌شدگان کرونایی در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی، ۹۶ نفر از آنان بدحال بوده و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه این بیمارستان‌ها تحت درمان و مراقبت قرار دارند اظهار کرد: مراجعه زود هنگام به مراکز درمانی سطح بندی شده، نقش موثری در پیشگیری از بروز بدحالی و خطرات ناشی از بیماری دارد.

وی بیان کرد: ۲۴۱ نفر از کل بیماران کرونایی بستری در خراسان رضوی مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که این دانشگاه علاوه بر کلان شهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر استان را زیر پوشش دارد.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: طی یک روز گذشته ۱۴۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شدند که سهم بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۱۰۹ نفر بود.

دکتر پهلوان با بیان اینکه همچنین در یک روز گذشته ۶۴۶ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به صورت سرپایی به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب و مراکز اورژانس بیمارستان‌ها به صورت سرپایی مراجعه و خدمات دریافت کردند تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و تکمیل واکسیناسیون از مهمترین راهکار‌های پیشگیری از کرونا به شمار می‌رود.

سه شهر استان خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار گرفتند (۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱)

منبع: وبدا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->